Saturday, October 12, 2013

Kunci segala cerita melibatkan hal peribadi

Persoalannya :

"kenapa aku update blog doowwhh?!!"

"Kenapa aku ada blog doowhh?!!"

"Takda kawan ke nak luahkan ke dowhh?!!"


Bukan apa, kadang kadang sampai satu tahap rasa sunyi, kosong, kehilangan ....

Dulu orang tanya yg aku ni kenapa tak bercerita kalau ada masalah. Aku simpan sbb aku rasa aku cukup kuat utk tanggung sorg. Tapi sampai satu tahap mesti nak luah punya. Bila aku luah, lain jadi dia. Dah letih nak burukkan keadaan lagi. 

Bermula tarikh ni biarlah aku je yg kenal diri aku yang sebenar. Manusia hanya mampu membaca dan membuat andaian dari segi luaran. Mulut manusia kita tak mampu nak tutup. 

Blog ni pon takda luahan apa2. Cuma merepek bila bosan tahap dewa. Bukan utk follower pon sbb mmg takda follower pon. Sekadar dah tua nnt ke nak baca blk gelak ke kan. 

Hi azrul yang tua. *utk beberapa tahun akan datang


No comments:

Post a Comment