Sunday, October 23, 2011

Tidak pasti

Apa yg aku cari? Apa yg aku resah? Aku sendiri pon tak tahu.

Saturday, October 22, 2011

.

Ya allah ya tuhan ku. Tunjuk kan lah aku jalan yg benar. Godaan dunia tersangat lah hebat. Kuat kn iman ku. Amin

Wednesday, October 19, 2011

Terseksa

Bila dah lama tak jumpa dengan orang yang kita sangat rapat mula lah perasaan RINDU datang. Bila RINDU ni dikumpul dan dikumpul terasa beban dekat hati.

Monday, October 17, 2011

Blurrrrr

There's something between you and I.

Sunday, October 16, 2011

Hati

Wahai perasaan. Kenapa kau bergoyang2 ni. Perlu nk melawan atau biar kn ia berbuai-buai? Hmmm

Saturday, October 15, 2011

Tak nak lepas

Namo yepash :D

Friday, October 14, 2011

Bestfriends for eva n eva

Sayang korang. Dari sekolah sampai sekarang still tak berubah. Sentiasa masuk air.

Kabuit kabuit nk p mano?

Relax la. Kabut sgt la hang ni. Cuba jgn nk bg pressure sgt. Serabut otak ni.

Thursday, October 13, 2011

Sukaaaa :)

Seronok bangun2 je tengok fon ada msg sweet2. Tersenyum sambil berguling-guling.

Manis

Kenapa awak ni sweet sgt eyh? Rasa nak gigit2 makan telan terus biar awak ada dekat hati saya buat selamanya.

Wednesday, October 12, 2011

Rindu

Okay. Saya sangat rindu awak.

Epal merah berbau epal hijau

Pertama skali sy nmpk di pasar malam. Nampak menarik sangat. Warna merah dia menyerlah dari lain. Tapi hanya lalu tengok saja. Bila dekat2 bau apple hijau. Haa pelik kaaan.